čtvrtek 19. září 2013

14. hříběcí aukce BWP

Dne 14. září 2013 se konala aukce skokových hříbátek s belgickým pálením. 
V srpnovém příspěvku jsem Vás upozornila na některé vyjímečné kousky. A můj odhad se téměř naplnil.
Prodána byla všechna hříbata, která byla předvedena.
Za nejvyšší cenu aukce byl vydražen hřebeček Nicardo (Dakar VDL – Ahorn Z), a to za vynikajících 20.000 Euro. Jednalo se o hřebečka, který nejvíce vynikl skokovým stylem, a já jsem jen také ocenila jako nejstylovější hříbátko. 

Druhým nejdražším hřebečkem byl Night and Day van´t vl Asmeer (Thunder van de Zuuthoeve – Ludwig von Bayern), který stál 16.000 Euro.


Třetí pak skončil hřebeček Narcotique van de Caatshoeve (Inshallah de Muze – Echo van het Neernbosch), který odešel z aukce za cenu 9.500 Euro.  I na tohoto hřebečka jsem již upozornila.


Nejnižší příklep byl za kobylku Nel van het Napoleonhof (Berlin – Landetto), která přesto odešla za hezké 3.000 Euro. Zde je potřeba uvést, že kobylka se narodila 18.6.2013, a tak v době fotografování a samotné aukce jí nebyly ještě ani 3 měsíce. 


A za kolik odešel nejlepší skokan do dálky Nero van het Napoleonhof (Nabab de Reve – Concorde)? Kupec správně neučinil závěr z jediného dalekého skoku, ale velmi dobře si určitě všiml vynikající techniky předních nohou, a neváhal za něj zaplatit 7.000 Euro.

Žádné komentáře:

Okomentovat